Bahaya! Cacing Pelik Membunuh Dengan Elektrik

Bahaya! Cacing Pelik Membunuh Dengan Elektrik | Cacing yang pelik ini dilaporkan bersaiz dua dan lima meter panjang, ianya berwarna merah cacing dikatakan mirip dengan usus lembu dan semburan air liur kuning asid pada mangsa, mereka juga akan menerima kejutan elektrik yang cukup kuat untuk membunuh unta.

Beberapa tahun yang lalu, pada tahun 2005, sekumpulan saintis Inggeris dancryptozoologists menghabiskan masa satu bulan di gurun Gobi mencari makhluk dongeng ini, dan walaupun mereka telah bersembang dengan sejumlah orang Mongolia di daerah itu, yang semuanya dapat menceritakan tentang cacing itu. Tetapi tidak ada seorang dari saintis itu dapat melihatnya buat kali pertama.

Bahkan , selepas empat minggu pasukan telah mengumpulkan cukup bukti, orang ramai perlu diyakinkan bahawa cacing jenis itu benar-benar ada.

Ketua penyelidik, Richard Freeman, berkata: “Setiap laporan saksi dan cerita, kita telah mendengar perkara yang sama: merah-coklat cacing-seperti ular, kira-kira dua kaki panjang dan dua inci tebal tanpa kepala atau belakang (ekor).

p/s - Tidak pernah mendengat bahawa terdapat cacing yang boleh membunuh dengan kuasa elektrik. Sebelum ini kita hanya mengetahu tentang kewujudan ikan elektrik sahaja.

sumber_www.relaxsudah.com

Test Comment

Previous Post Next Post