Video Suami Belasah Isteri Tersebar Di Youtube

Video Suami Belasah Isteri Tersebar| Semalam baru online internet terus ke website youtube.Buka ja homepage youtube nampak satu video yang duduk di carta teratas sekali.

youtube

Suami belasah isteri tajuk video tu.Asal ingat video tu hanya sekadar lakonan sahaja, tetapi bila play ja video tu ia dirakam dari CCTV.Jadi video ini bukan lakonan la.

Fenomena perselisihan antara suami isteri sudah menjadi lumrah dalam kehidupan berumah tangga.Tapi takla sampai nak bergaduh pula.Tapi dalam video ini memaparkan seorang wanita yang bernama Amanda Fong dibelasah teruk oleh suaminya.

Rakaman CCTV yang durasi 11:50 itu membuatkan orang ramai bengang dengan tindakan suami si mangsa.Keadaan Amanda Fong selepas dipukul:

Amanda Fong

Video Suami belasah isteri :

Bengang gila lepas tengok video ni.

Suami dia memang seorang yang panas baran yang tahap gaban.Tapi tak kanlah isteri pun nak belasah.Paling admin kesian isteri dia tu dah la tengah mengandung.Nasib baik isteri dia diselamatkan oleh ibunya.

Maklumat dari Page FB PDRM mengenai kes ini :

PDRM

Sign up here with your email address to receive updates from this blog in your inbox.

1 Response to "Video Suami Belasah Isteri Tersebar Di Youtube"

  1. Salah sendiri....siapa suruh kawin sama laki garang,kejam macam tu.....!!!
    Tu,la...!!!!kenali seseorang bukan setakat 2 tiga bulan,jangan hanya lihat penampilan luaran saja......Bila sudah salah,sampai mati kau akan ingati...menyesalpun tak da guna.....betul tak..?!

    HII,HII,....!Susahnya belajar cakap melayu serawak..
    Mending pakai bahasa indonesia saja"gampang"

    ReplyDelete

Test Comment