Tahniah Farid Kamil dan Diana Danielle Bertunang

Diana Danielle dan Farid Kamil Bertunang: Pasangan artis, Diana Danielle dan Farid Kamil mengikat tali pertunangan selama setahun pada ahad lepas.

Farid-Kamil-Diana-Dienelle

Majlis pertunangan dua selebriti, Farid Kamil dan Diana Danielle berlangsung sekitar pukul 4 petang dimana Diana menerima sebentuk cincin yang disarungkan oleh ibu Farid sebagai tanda dia sudah ‘diikat’ oleh lelaki itu.

Farid-Diana-565x312

Ibu Diana, Norsiah Ramli memberitahu, majlis tersebut sudahpun dirancang sejak sebulan yang lalu dan bersyukur segala perancangan berjalan dengan lancar.

“Alhamdulillah, segala-galanya berjalan lancar dan sebagai ibu, tiada apa yang lebih menggembirakan selain melihat anaknya bahagia.

“Harap-harap pertunangan akan kekal hingga ke jenjang pelamin dan Farid dapat menjaga Diana dengan baik,”

Ibu Diana memberitahu, dia tiada niat mahu menyimpan rahsia kepada umum mengenai pertunangan tersebut, cuba keputusan itu dibuat atas kehendak anak dan bakal menantunya itu.

“Saya tak berniat untuk merahsiakannya daripada sesiapa, Semua itu kehendak Farid dan Diana.

“Malah tiada rakan artis pun yang diundang. Lagipun ia hanya sebuah majlis pertunangan saja, kami pun buat seringkas yang boleh,”

Pada majlis pertunangan tersebut, Diana Danelle yang anggun mengenakan baju kurung corak songket pancawarna dengan tatarias jurusolek Chot menerima tiga dulang hantaran daripada pihak lelaki berbalas lima dulang. Antara hantaran yang diberi termasuklah senaskhah Al-Quran, pakaian dan kasut.

Selain itu, Norsiah turut memberitahu, tarikh perkahwinan Diana dan Farid masih lagi belum ditetapkan, tetapi pertunangan mereka akan diikat selama setahun sahaja.

Sebelum ini timbul gosip mengatakan Diana dan Farid putus cinta, namun hubungan itu disambung selepas beberapa bulan berlalu. - Diana Danielle dan Farid Kamil Tunang Setahun-forblogger.net

p/s : tahniah!!

Test Comment

Previous Post Next Post